Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


19 October 2006
Assalamualaikum....

Apa khabar sumer?
Sempena Syawal yang bakal tiba ni, aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari raya yang bakal tiba. Semoga Syawal kali ni lagi best dari yang lepas2.

Dan marilah kita sama-sama berdoa agar kita dapat bertemu lagi dengan Ramadhan di tahun hadapan. Semoga kita dipanjangkan umur yer tak?

Dan lagi, dah siap sumer persiapan raya tu? Jgn lah kedekut nak belikan mak ayah ker, adik ker, nenek ker. Walhal tudung sehelai pon tak per lah. Sebenarnya diorg tu bukannya nak duit kita sgt pon. Yang penting ingatan. Tentu kita boleh tersenyum puas hati tgok wajah2 gembira diorg terima pemberian kita.

Macam tu jugak ngan duit raya. Mana yang ada lebih2 tu bolehlah bg. For sure, peringkat2 kita ni bukan lagi golongan yg tadah tangan mintak duit raya. Dah sampai giliran kita plak yg bagi duit raya. Samalah jugak mcm hal pemberian tu td, seronok kan tgok bebudak tu gumbira dapat sampul warna warni tu dr kita. Jumlah isi tak penting, yang penting iklas....

Apapun, semoga semuanya happy, ceria dan bahagia di lebaran kali ni...

SELAMAT HARI RAYA YOOOO!!!!!!!!!!...

Heheheheh
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)