Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


14 July 2006
Rindu atau sekadar ingatan??

Kalau asyik teringat2 tu namanya apa?
Rindukah?
Atau sekadar ingatankah?

Kalau masih mencari2 berita dirinya tu namanya apa?

Kalau masih menyimpan dan memeluk (tak baca pon) buku biru tebal pemberiannya itu tandanya apa?

Dan kalau masih ingat setiap kata-katanya itu tandanya apa?

Juga kalau hati masih ragu yg dia itu masih marah/salah faham terhadap aku/masih mengatakan salahnya aku itu tandanya apa?

Jikalaulah dlm hati masih ingin memperbetulkan kesalahfahaman dia itu tandanya apa?

Kalau aku masih mahu bahawa perkara terakhir yg dia ingat pasal aku adalah yg nice jer tu tandanya apa?

Kalau juga masih menyimpan daun kelapa bungkus otak-otak yg dimakannya semasa mengunjungiku dulu itu apa?

Kalau dan kalau dalam hati memohon agar suatu hari terserempak dgnnya itu maksudnya apa??
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)