Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


13 July 2006
Kehilangan...

Ntah kenapa...hari ni aku begitu tidak mengendahkan msg2 yg masuk dalam YM. Dari pagi aku hanya melihat petak empat segi tu menyala2 berwarna oren tanpa ada detik hati untuk membacanya. Padahal hati sudah bertanya siapa pula yg msg banyak2 pg ni? Kesibukan terus buat aku terlupa pada kotak2 oren tu.

Tengahari baru aku tergerak untuk baca msg2 tersebut. Msg pertama, menyatakan kembalinya arwah ke rahmatullah..masih tidak merasa apa2 kerana hanya nama penuh arwah yg dinyatakan. Tidak kelihatan familiar di mataku. Ops, ops...tp nick serangga itu mcm aku kenal. Check lagi msg2 yg lain. Terkedu. Tanda tanya ku terjawab. Sebak merebak tiba-tiba dalam dada. Ada genangan yang mula bertakung di pinggir mata. Macam tak percaya. Yer ker?

Cari-cari lagi kepastian. Memang sah. Itulah Cik Nana. Cik Nana yg happy go lucky, ramah, mesra. Ntah kenapa tiba2 rindu tu sgt2 membentak dlm hati...Cik Nana...rinduuuuu.

Tekilannya aku....Tak dapat nak jumpa cik Nana buat kali terakhir. Last sekali time gathering di putrajaya tu..Masih tergiang2 celoteh dia.

Apapun...aku doakan semoga roh arwah berada dlm golongan yg diredhai dan dikasihi-Nya. Al-Fatihah.....

p/s: Kehilangan yg ku rasakan cukup2 dirasai oleh kita...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)