Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


03 January 2006


Gathering Gengjurnal 2005

Aduhai...apalah aku nak citer ni. Idea nak citer ttg gath ni tak der laaaa.
Idea lain plak yg dtg mencurah.

Ok, oklah, overall mmg best.

Yg bestnya tahun ni aku duk kat meja pendaftaran. Rasa mcm best bila tersedar yg aku dpt jumpa semua yg dtg aritu. Yer aaaa...diorg musti jumpa kitorg kat meja tu untuk daftar dan bayar membayar kpd Cik Bendahari yg kitorg import dr Jepun. Kelihatannya majlis kali ni agak tersusun dan lebih lancar.

Bab gelak-gelak tu tok sah ckp lah. Walau ler sore Mat Jan dan Bean tu kekadang tenggelam timbul tapi, korang dan aku pun gelak jugak. Dan aku rasa kalau diorg tu tak berbunyi langsung pun kitorg tetap jugak akan gelak.

Mini Konsert oleh Kak Ungku mmg unibers. Akak mmg laaa unibers. ND tu pun apatah lagi. Org yg tak pernah dengar radio pun boleh ikut nyanyi. Apatah lagi kitorg yang dok hafal lagu tu hari-hari. Tak rugi aaaa tak gi Konsert PeterPan mlm tu.

Bab list pemenang anugerah tu pun aku tak pasti lagi. Tunggu aaaa kat mana-mana yg akan umumkan nanti. Yang aku ingat Tok Rimau jer..Tu pun pasal Video Ketuk Ketampinya yg mmg buat aku gelak tak pecah perut. Hahahaha. Tahniah Tok Tahniah!!!

Thanks to my dear adik ; Sky_Virus @ Hafiz yg sudi dtg setelah diracun oleh aku. Cian aaaa dia tak leh balik awal sebab kena tunggu hujan berhenti. Sorry sesangat tak dpt nak tunggu sesama...Kena rush balik JB maaaaa.

Bab gambr ni yg aku lemah ni. Sekeping pun tak der aku snap pakai HP gedabak aku ni. Tgok camera memasing bersaiz King Kong tu..segan plak aku nak snap. So, aku tunggu jer lah gmbr sesapa yg dah upload nanti. Aku minta awal2 nak copy gmbr nanti eekkk..

Ok. oklah. Habis dah idea.

p/s: Nida, next year kita letak meja pendaftaran kat dalam dewan lah eekk. Tak ler kita terjengok-jengok kat celah pintu tu.
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)