Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


28 November 2005
Rentetan Maharaja yang Bermaharajalela.
Pengumuman semua...Ketahuilah wahai seluruh isi dunia internet. Sesungguhnya aku ini ingin minta maaf pada insan yang terasa dengan entry Maharaja Yang Bermaharajalela. Tidaklah niat aku untuk menyakitkan hatinya. Tidaklah jugak niat aku untuk menghebahkan pada seluruh isi internet perihalnya. Errrr, ada sesapa ker yg kenal dengan Maharaja yg aku perkatakan tu? Bukan, bukan Lela la...Lela tu Maharaja yg lain. See, tak der sapa pun yg kenal dengan Maharaja tersebut. Kenapa pula si dia ni yg terasa. Tujuan aku menulis tu adalah untuk iktibar semua.Tidak ditujukan pada sesapa. Hanya Lela saja yang terlibat. Kenapa pula dia nak terasa dan langsung mengkehendakkan aku meminta maaf secara terbuka. Dah macam Melodi plak aku rasa. Apapun, saya minta maaf sesangat andai awak terasa. Tapi, apa pasal awak terasa? Awak kah Maharaja Yang Bermaharajalela itu? Bukan kan? Ish, tak kan lah awak. Orang lain tu. Betul bukan kan?
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)