Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


24 October 2005
Sampaikan Salam.

Aritu Shila kata dia dengar ada org sampaikan salam untuk aku kat Best104. Walau musykil gak aritu, boleh gak aku terima andaian yg ada org lain yg punya nama sama dgn aku. Walau pun seumur hidup aku, ni baru kali kedua aku dengar ada org yg sama nama dgn aku. Nama penuh, bukan nama pendek2 tu. Ari ni Kak Zar plak kata ada lg tuju lagu untuk aku kat Sinar. Kemusykilan aku mula meningkat. Tak kan ada sama nama lagi? Kalau betul untuk aku sapa plak pengirimnya? Kedua2 kali kes ni nama pengirim tidak dpt dikenalpasti. Dan yg tak bestnya, tak pernah aku dpt dengar sendiri. Sumer org lain yg bgth. Sapa eekk? Kalau betul untuk aku, aku harap pengirim tu buatlah tuju lagu tu lg kat siaran radio yg aku biasa dengar. Era pun best jugak...Susah2 boleh terus tuju jer pd aku melalui talian terus. Sms ker, call ker, email ker, YM ke, Blog ker best jugak. Apapun, terima kasih banyak2 eekk...Ada jugak org ingat kat aku.

p/s: Ntah2 aku jer yg terperasan sendiri. Hehehehe..
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)