Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


12 October 2005
Exam........

Kenapalah mata dan fkiran aku ni?
Kenapalah mata ni tak nampak walau melihat?
Kenapalah otak ni tak dpt berfikir walau mata telah memandang?
Sungguh....Sungguh aku tak nampak...
Aku dapat surat exam tu bulan 8 ari tu.
Dan sejak2 mata aku terpandang tarikh tu, aku dah sematkan kemas2 dlm dada aku ni. Sungguh aku yakin. Apa yg aku nampak time tu?
Sungguh mati hidup aku ingat exam tu minggi depan.
Aku betul2 prepare untuk gi exam tu minggu depan.
Tapi, pagi td aku tepuk dahi aku sendiri.
Aku rasa mcm nak lari time tu jugak.
Aku rasa cam berhenti keje hari ni juga.
Kenapalah baru pg td aku perasan exam tu minggu ni?
Dah start dr smlm, dan hari ni dan esok ada lagi.
Dan exam tu kat KL nun....
Apa lah yg boleh aku buat?
Kenapalah jadi mcm ni?
Aduh...sebaknya dada aku ni.....Air mata tu mmg dah tak terbendung lagi.
Kenapalah ni?
Astaghfirullah.....................
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)