Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


30 September 2005
Suratan Atau Kebetulan...Atau Hanya Mainan Perasaan....

Pernah tak ada org tetiba ckp dgn korang yg korang tu jodoh dia..Dia rasa, dia yakin yg korang tu jodoh dia hanya dgn melihat gambar...rasa apa yg di cari selama ni dah jumpa...
Aku baru jumpa org tu...Percaya atau tak takdir jer yg menentukan...
Hanya sekeping gambr, dah dikatakan yakin aku ni jodoh dia...macam mana tu?
Nak percaya atau tak?
Terpulang.
Dan esok...insyaallah aku akan bersua muka dgn dia....
Hmmm, aku tahu ada org yg bimbangkan keselamatan aku nanti...
Jgn risau k..insyaallah aku akan jg diri aku bebaik...
Insyaallah tak der apa2...
Aku akan jumpa di tempat yg ramai org...
Apa-apa hal nanti aku citer lagi eekk...

p/s: ada beberapa ekor rerama...cantik..berwarna-warni...terbang sana-terbang sini...masalahnya rerama tu terbang dlm dada aku..dlm perut aku...Aduh rerama..diamlah...aku tak tenang ni....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)