Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


04 August 2005
Macam-macam Jadi.

Lama dah aku tak update blog aku ni. So, aku fikir adalah lebih baik aku buat ringkasan saja untuk macam-macam yg dah berlaku dalam tempoh tu.

29 Julai 2005 (Jumaat)
Esok ada pertandingan bowling kat Kota Tinggi.Satu hapak tak berlatih lagi. Pakat ngan Ijah tido umah kak Siti. Lepas mkn Pizza Hut yg baru tu, (Nyam,nyam,nyam..mmg best pizza tu tau) Bantai main bowling 4 frame. Rerasa ok jer. Tapi balik umah jam 1 lebih pagi aaaa...Tido kul 3 pg.

30 Julai 2005 (Sabtu)
Hari ini dalam sejarah. Aku terlupa nak tukar kasut bowling lepas aku balik dr toilet. Dgn kasut Speedy Rhino aku yg cun tu selamba jer aku gi baling bola.Sekali tak der break...terlajak dgn aku sekali masuk lane tu. Buk, aku jatuh terlentang....Cubaan pertama kali untuk bangun semula, tak berjaya..Aku jatuh semula. Malu sehhhhh....Akhirnya dgn segala susah payah, aku bangun semula.Gelak masih tak putus2 menyebabkan aku tak nampak jalan. Peh tu terlanggar plak rak bola tu plak. Adush!!!! Malunya tok sah kata laa...
p/s:aku dgn group2 aku sekali kalah teruk.

31 Julai 2005 (Ahad)
Selamat Pengantin Baru Kak Wawa. Alhamdulillah....Bertemu jodoh juga sepupu aku sorg ni. Sehari suntuk tak buat apa2 hanya sekadar duduk, borak, mkn dan tengok org dtg amat memenatkan. Ntah kenapa aku tak tahu. Paling malas nak jawab soklan cepumas yg ditujukan kat aku sebagai penyeri majlis.

Semalam (3 Ogos)
Ntah dtg dr mana kekuatan tu, suara aku tertinggi plak kat En.Wan. Sungguh aku tak sengaja. Sungguh aku sendiri pon terkejut. Aku termarah bos aku sendiri. Dan, lepas ni aku kenalah bersiap sedia menghadapi soklan2 dan pandangan org sebab aku tahu, Mak Nam S sorg tu pasti akan menghebahkan berita ni ke seantero Jabatan, dari utara hinggalah ke selatan. Huhuhhuuhuhuhhu
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)