Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


29 August 2005
Kursus + Test

Meranti Bukit, Keruing Gombang, Balau Tembaga, Meranti Sarang Punai, Mersawa, Merawan Siput Jantan. Adush, sampai aku tak leh nak tido hafalkan pokok-pokok ni sumer. Tu baru sikit, ada berpuluh2 lagi tau. Rasa nak rebus jer daun2 pokok tu dan minum airnya. 2 hari (isnin dan selasa) dok ulang alik Kepong tu berkursus daun dan pokok. Rabu plak test. Kali ni mmglah senang sikit pasal kursus dulu baru test. Tak mcm tahun2 lepas, terus2 jer test. Last2nya, jadilah "pokok bercakap". Seperti biasa, aku akan jadi 'adik perempuan' sorang. Peserta yg lain sumer CikAbang2 yg ada di antaranya boleh ku panggil pakcik atau atuk. Heheheh, dah jadi adik sorang ni bolehlah bermanja-manja mintak tolong beri jawapan. Tu aaaa 'pokok bercakap'.

Khamis dikira hari perjalanan, Jumaat aku amik cuti. So, terus seminggu aku kat KL. Tapi tak berjalan gi mana pun. My little Sister tu kena CikenPox plak. Selalu dia yg heboh ajak kuar jejalan tengok wayang. Kali ni, ko ajaklah mcm ner pon tak hingin dia nak kuar umah pon. Akhirnya, dok umah main playstation yg aku hangkut dr JB tu. Puas hati giler balik KL kali ni pasal boleh stay lelama kat umah mak.

p/s: stamina aku dah kurang. Dok JB dah tak jejalan mcm kat KL dulu. Nak jalan dari Maju Junction ker Kotaraya pon tak mampu. Hancus reputasi ku.
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)