Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


17 August 2005
Encik Pemandu Teksi

Aku tak tahu nama dia. Aku hanya cam muka dia. Dia pun dah cam muka aku dek kerana kekerapan beliau menghantar aku gi kerja. Tak perlu diberitahu destinasi, terus jer dituju. Hari ni dia bercerita pula tentang ketidakkisahan dia memberi adik2nya pakai motor2nya. Ni semua ekoran daripada sebuah pertanyaan mana kawan ku lagi sorg? hmmm, org dah ada kereta.

Saat2 akhir sebelum aku turun teksi, dia mula membuat tekaan yg aku kira hampir tepat. "awak ni baik hati sgt, dah tu kuat nangis.Cengeng." Adush, segannya aku. Telahannya tepat tambahan plak ayat2 terakhirnya " Tak boleh jadi awek/org umah sayalah". Ops, ops. Rasa mcm nak mintak ulangan plak ayat dia tu. Wah, sampai ke situ dah dia pikir. Aku plak mula berdoa dlm hati agar esok lusa dan tulat dapat naik teksi dia lagi agar perbualan2 bisa dipanjangkan. Heheheheh. Sekadar menambah kenalan. Manalah pernah ada kawan En. Pemandu Teksi ni.
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)