Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


12 July 2005
Per Citer?

Apa citer terbaru?
Tu soklan pemes kalau jumpa dgn kenalan yg lama dah tak jumpa.
Meh aaa aku citer citer baru aku.

Citer barunya, baru pg td aku dpt semula HP aku yg rosak tu. Boleh aku senyum semula pegang HP kecayangan aku tu. Tapi, gembira tu kejap jer pasal apa yg aku takotkan terjadi. Hampa giler bila segala khazanah dlm enpon tu ilang. Segala contact number dlm tu lesap. Dan beratus2 SMS yg aku simpan sejak setahun dulu pon ilang. Kesimpulannya aku mcm dapt enpon baru lah. Kosong. Huhuuhuhu...

Lepas ni aku kena install sistem backup dlm enpon aku tu. Dan aku akan lebih berhati-hati jaga dia ni. Akhir kata, aku nak mintak jasa baik korang SMS/Call/Email/YM! kan kat aku no contact korang untuk aku kumpulkan semula list phonebook aku. Oh , Please........
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)