Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


27 July 2005
Orang Yang Tak der Perasaan.

Makin kecik kecik jer hati aku ni rasanya. Makan hati jer bila ko kena bersama dengan org yg tak der perasaan. Bagi aku tumpang keta. Beria-ia ajak aku tumpang keta dia gi keje. Tapi hanya sekerat jalan. Tu aku tak kisah, walau kena jalan kaki naik bukit pepagi. Tapi, korang bayangkan kalau aku kena jalan kaki time aku demam, tengah2 hujan lebat. Ada perasaan ker org tu?.Bukan jauh sgt pon nak pusing sikit ke opis aku. Malas aku nak bersuara. Nanti dikata lebih2 plak. Aku nak tengok jer. Sekali, dua kali dah dia buat. Lepas ni baik aku naik teksi.

Semalam bezday dia. Puas aku round JB dgn Z cari kedai kek semata2 nak beli kek untuk dia.Nak buat surprise untuk dia. Nak buat dia happy.Pasal tu lah org yg hari2 aku kena dok ngadap muka dia. Tapi korang tahu, senyumnya kejap jer. Kek yg aku beri, tak pon dipotong dengan aku. Tak juga kuar dr mulutnya pelawa aku makan kek tu. Tapi, di bawanya kek tu sebiji-biji ker opis dia. Nak potong reramai dgn kawan2 kat opis. Nak sambut reramai dgn kawan kat opis. Ya Allah, aku pandang jer kek tu dia bawa pergi. Dalam hati mula timbul sebal, kesal pasal aku boleh pikir nak buat dia happy dan senang hati tp dia pulak buat aku sebaliknya. Nasib baik aku beli kek murah. Kalau aku beli kek mahal lagi ler hangin satu badan. Tak kan nak mintak sikit. Dah mcm buruk siku jer. Kalau ler korang, apa korang rasa? Dari tingkah laku dia pon tahu dia tu jenis org kurang perasaan. Dalam hati aku dah mula jer timbul rasa nak halau dia kuar dr hidup aku. Tapi tak sampai hati.(tengok, balik2 aku jugak yg tak sampai hati, berapa baik daaa aku ni)

p/s: aku tahu ada org yg kenal org berkenaan. Korang jgn nengada nak sampai2 kan menda ni kat dia. Kalau aku dpt tahu, dgn korang2 sekali aku halau dr hidup aku.TAHU TAK!!!!!????
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)