Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


25 June 2005
Sabtu Kerja Terakhir Dalam Sejarah.

Mungkin ada yg tidak menyedari akan nilainya hari Sabtu hari ini. Mungkin ada yg hanya pergi kerja semata-mata memenuhi kehendak punch kad. Tak kurang jugak yg tahu hari ini adalah Sabtu terakhir bekerja,tapi tahukah dia nilai sebenarnya?

Sabtu bekerja terakhir dalam sejarah!!!!!! Hari Sabtu hari ini akan dicatitkan dalam rekod sejarah bagi kategorinya. Dan aku berbangga menjadi sebahagian drpd sejarah itu. 25 Jun 2005. Aku harap aku tak lupa tarikh sejarah ni nanti. Sedarkah korang (yg kerja kerajaan jer) adalah sebahagian daripada sejarah? Apakah yg korang buat untuk kenangkan sejarah tu? Walau pon kecil, walaupun sikit, ia dah cukup buat korang ingat yg korang adalah sebahagian drpd sejarah tu?

p/s:Aku pakai baju dan kasut yg tak pernah aku pakai gi opis. Kasut dan baju tu aku hanya pakai gi majlis2 tertentu jer. Tentunya aku tak pakai di hari2 biasa. Jadi, mudahlah aku ingat tentang sejarah hari Sabtu tu bila aku terpandang baju tersebut. Korang plak bagaimana?
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)