Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


17 June 2005
Mimpikan Anak Raja.

Malam tadi malam Jumaat.
Pagi tadi aku boleh senyum sorang2 lepas jer aku terjaga dek terkenangkan mimpi aku mlm td.
Aku tak mimpi basah. Sumernya kering jer. Pasal sumenya hanya berkaitan enpon.
Dalam mimpi, dpt SMS dr sorang Tengku Mahkota (TM). Pastu baginda call aku plak. Wah, kembang kuncup aku dibuatnya. Walau SMS tu cuma tak sampai 10 perkataan, tu pon dah buat aku tersenyum2. TM dr negeri mana tu rahsia laa. Bila aku citer kat Shila, dia kata "Tulah pasal, hari-hari dok tengok muka TM tu mana tak mimpi". Hehehehe.Bukan sengaja tengoklah, tertengok jer.

" Laju-laju, buai ku laju. Aku nak kawen dengan anak raja!!!"
" Mak, kenapa buaian ni tak nak berbuai"
"Tolaklah mak"
"Laju-laju, buai ku laju. Aku nak kawen dengan anak rajaaaaaaa!!!!!!!!!!!"
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)