Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


30 May 2005
Teksi Oh Teksi

Sementara Kak Mar tak der ni, tiap pagi aku gi keje naik teksi. Tu lah kenderaan awam yg paling aku elakkan. Tp skrg aku kena suka naik teksi pasal tu alternatif yg termudah untuk aku gi keje sekrg ni. Mcm2 bentuk keta, bentuk dalaman kete dan bentuk driver teksi yg aku dah jumpa. Dan dek kerana selalu aku naik teksi hinggakan ada driver teksi yg dah cam muka aku. Tak sempat aku sebut destinasi aku dia dah sebut dulu. Tapi, teksi yg aku naiki pagi ni buat aku dan Riz ternganga dan terkagum kejap. Teksi ni ada TV kecik. Masa aku naik, video dangdut dr seberang sedang dimainkan. Sikit punya canggih daaaaa teksi ni. Tak takut kena rompak ker? Yer la, risiko pemandu teksi kena rompak kat tinggi. Aku tengok pak cik driver tu sikit punya seronok dgr lagu dangdut yg aku tak penah dengar tu. Tak payah tengok screen pon dia boleh nyanyi sama. Dah hafal dah. Apa pon, nasib baik pakcik driver tu tak mintak tambang lebih sebab tumpang tengok video dangdutnya tu. Macam-macam hal teksi ni.

p/s: Aku penah naik bas awam biasa yg ada TV dan siaran syarikatnya sendiri. Yg best, tambang dia lg murah berbanding bas lain.
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)