Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


24 May 2005
Cuti-cuti di rumah...

Percaya atau tak, org akan kata aku sia-siakan cuti selama 3 hari di rumah saja...Tak balik kg dan tak jugak balik KL....Apa aku buat kat umah?...Tengok TV, masak, makan, kemas umah, dan kebanyakkan masa aku habiskan dengan main game....Tu jer laaaaaa....Pasal pa aku tak gi memana?...Ntah..rasa nak duk umah jer..

Dan semalam...
Dan semalam aku dapat housemate baru..Riz, dia baru keja kat JB ni...Hmm, permulaan yg ok.. rasanya adalah jugak keserasiannya. Aku rasa, aritu aku ada ckp dlm tepon kat K*m*l yg aku rasa aku boleh bg bilik tu just sementara.. Aku ada gak ckp mcm tu kat Riz masa dlm phone...Tapi, aku tengok reaksi parent Riz mcm Riz tu nak stay terus..Hmmm, mcm ner eekk?....Tak per aaaa, tengoklah dulu mcm ner..Agak2 ok teruskan..Kalau tak OK mcm ner aku nak ckp?....Ijah mcm ner?...Ijah jadi ker nak pindah umah aku?..Ijah ni pon lambat sgt laaaa...Kalau tetiba ijah kata nak pindah umah aku mcm ner?... Hmmm...alahai..serba salah aku dibuatnya...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)