Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


22 April 2005
Puisi Pening Kepala...

Aku tahu kau rindu,
Kerana aku pon jua begitu,
Aku tahu kau tahu aku rindu,
Kerana kau pon jua begitu,
Aku tahu kau tahu aku tahu kau rindu,
Kerana kau pon jua begitu.

Aku tahu kau ingin bersua,
Kerana aku jua begitu,
Aku tahu kau tahu aku ingin bersua,
Kerana kau pon jua begitu,
Aku tahu kau tahu aku tahu kau ingin berjumpa,
Kerana kau pon jua begitu.

Aku tahu kau ingin aku ada di sana,
Kerana aku pon jua begitu,
Aku tahu kau tahu aku ingin kau ada di sini,
Kerana kau pon jua begitu,
Aku tahu kau tahu aku tahu kau ingin aku di sana,
Kerana kau pon jua begitu.

p/s: Aku tahu kau pening baca puisi aku
Kerana aku jua begitu.......
hahahahaha
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)