Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


06 April 2005
Naluri Seorang Ibu....

"Naluri sorang ibu...naluri mak kata along tak dapat senang, bahagia dan mungkin akan lebih banyak susah dari senang...Mak dah bincang ngan ayah, kamu berdua tu mmg tak sesuai dan tak serasi...Tabahkan hati,sayang mcm ner pon kena buat jugak...Gi lah berkawan-kawan lain ker..Sabarlah, belum jumpa lagi tu jodoh along..."

Tu kata-kata mak aku pagi semalam..Nasib baik mak aku tak dapat nak tengok air mata aku menitis kat telefon sebelah sini..Aku segan nangis depan mak aku....Ntah..Ego kot??? Dan petang semalam jugak dalam esak tangis aku bilang sama dia...Alhamdulillah dia terima...Punca utamanya pasal Naluri Mak aku tu...Aku minta relation ni stop kat sini pasal Naluri Mak aku tu?....Aku pon mcm tak caya...Aku tahu mak aku tak kan halang habis-habisan..Tapi aku tahu kalau aku teruskan aku lukai hati mak aku perlahan-lahan dr dalam...Tak Moh!!!..aku tak moh mcm tu...
Alasan kedua kukuh pasal aku dapati tak der 'spark' dlm hati ni yg bgth dia tu jodoh aku....Bila dia sebut pasal kawen bukannya aku suker...Tapi aku rasa takootttt..Jantung aku stop kejap mcm ler nak kena jatuhkan hukum gantung...Perghh..aku rasa musti muka aku time tu mcm muka nampak hantu...

Apalah aku boleh buat..aku akur akan Naluri Mak dan Naluri Aku sendiri...
Mak, doakanlah anak mu ini mak...

p/s:..Abg, terima kasih sebab paham..Dan tak tambah susah hati akid ni...I'm sorry...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)