Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


24 March 2005
Pulangkan Versi PTPTN

Aku jumpa email ni dlm inbox aku...ada kaaa tengah hangat mcm ni boleh dpt lagu ni...Tapikan, aku rasa lagu ni lagi seram dr versi Pulangkan yg asal..Alaaaa,PTPTN...Baru aku tahu mcm ner perasaan org2 yg berkenaan bila dengar LHDN...mcm tu lah aku rasa kot..Pastu aku akan gelak2 sendiri bila aku dpt tahu pegawai yg seangkatan dengan aku pon sebenarnya sama jer berhutang lg mcm aku walaupon dia dah anak 5 dah keje lebih 5 tahun..huhuhuhu...Pada sesapa yg senasib dan degil mcm aku tu, hayatilah sesama lirik lagu n...

Pulangkan..(Lagu Dinyanyikan Oleh Pegawai PTPTN & Ex-Student)

(Ex-Student)
Sedikit bunga yang menggoda
Sekadar dipandang usah dibayar
Kau pasti tak percaya
Duitku bukan untukmu sayang

(Pegawai PTPTN)
Tiada kusangka kau sungguh kejam
Kau peram hutang yang kau pinjam
Namun takkan bahgia kehidupanmu
Bila engkau berkonvo
kau milikku

Pulangkan hutang-hutangku-(Pegawai PTPTN)

Oh hentikanlah menghantuiku-(Ex-Student)

Oh pulangkan oh pulangkanlah padaku-(Pegawai PTPTN)

Kupulangkan semua hutangku-(Ex-Student)

Yang dikau peram tanpa relaku-(Pegawai PTPTN)

Bebaskanlah maafkan daku oh kasih-(Ex-Student)

(Pegawai PTPTN)
Tiada kemaafan di sini
Kau hutang tanpa bayar sesen lagi
Akan ku jejakimu kemana jua
Hingga akhir masa Sayang.........
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)