Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


16 March 2005
Dear Blog...

Aku harap ko tak kecik hati lama dah aku tak jenguk ko, usik ko, belai-belai dan manja-manja dengan ko...Ko jer lah buah hati pengarang jantung, intan payung, payung terjun, kaki payung ku ini....(dah guna ayat power ni kot majuk lagi tak tahu laaaa )...

Bukan apa, aku busy laa semenjak dua menjak ni..Aku sibuk dengan persiapan Hari Perhutanan Sedunia minggu depan...Ko tahu ker bila hari Perhutanan Sedunia tu?..ala, kira-kira macam Hari Blog Sedunia tu laaa...Tak tahu?..Ler...21 Mac tetiap tahun laaa...

Memula aku busy dengan persiapan2 majlis tu..Pastu aku jadi hangin bila ada penceroboh-penceroboh yang mengganggu gugat kelancaran kebizian aku tu..Tak, aku tak hangin pada ko..Aku hangin pada penceroboh2 hutan tu...Dek kerana diaorg tu, kitaorg tak lena tido tau...Kot yer pon nak ceroboh, ceroboh laaa time lain..Tetengah org sibuk menda lain dan tetengah gomen sesibuk pasal hutan 2 alam tu...

Tak per tak per..citer tu dah settle dah...Lega aku, blog....
Tapi kan, yg aku rasa tak semangat sgt ni, beria-ia aku tolong buat keje persiapan untuk majlis minggu depan tu, sekali aku tak dpt join daaa majlis tu...Kena gi kursus dan peksa plak...Bebudak ni kata, hari isnin tu aku pakai jer laaa baju ngan cap kat tempat kursus tu tanda aku sambut sekali serentak dengan diorg....Huhuhuhu...haru ooooooo...

Bila aku gi kursus tu selama seminggu...Maknanya aku pon tak dapat jumpa ko seminggu jugak tau...Aku bgth awal2 ni..ko jgn majuk plak tau blog...Nanti bila aku dah masuk opis semula aku jumpa aaa ko...Kita manja-manja mcm dulu eekk..

Oklah blog..banyak lagi keje yg tak siap tu..Mana nak tengok mak-mak dara tu buat bunga manggar, nak gi beli snack lagi, nak print buku program lagi...Fuhhh...

Tak per aaa...sampai jupa lagi...Daaaaa...Mwwaah!!!!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)