Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


21 February 2005



Pertemuan kecil...
Pertemuan kecil bagi aku kerana ianya hanya mengambil masa yg singkat dan dalam keadaan suasana serba ringkas...Tapi setelah diamati bebetul, ianya hampir mengambil masa beberapa jam juga...Mula lah aku berfikir balik, masakah yg singkat atau berdepan dengannya tak terasa masa berlalu...
Bukan, bukan aku keberatan untuk berjumpa atas sebab benci..Tapi keberatan tu kerana masih ada rasa ni dalam hati...Takut-takut tak dapat kawal hati ni, terluah rasa dan menyebabkan bunga-bunga tu kembang semula...Aku takut aku tak dapat melepaskannya...Aku tak mahu mengikatnya...Jika ditakdirkan pon, biarlah dengan ketulusan dan keikhlasan hatinya..Aku tak mahu dia menyesal sepertimana dia mula ditumbuhi putik2 penyesalan atas keputusannya dulu...Dan yg penting, aku tak mahu menambahkan beban hati dan hidupnya...

Sememangnya kami begitu, pertemuan dipenuhi dengan perbincangan.. Perbincangan kali ini lebih kepada sebuah permasaalahan...Sebolehnya aku cuba untuk memberi pendapat dan pandangan. Ntah kenapa terasa bersungguh pula aku untuk membantu mengurangkan beban fikirannya..Aku harap aku tak merapu dan dapat membantunya...Aku harap sesangat keadaan dan masalahnya sudah dapat diatasi dan semakin baik...Doa aku sentiasa mengiringinya...

p/s: Untuk dapat bahagia berganda, usaha kenalah berganda..masalah pon bergandalah jawabnya...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)