Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


21 February 2005



Congratulation...

Tahniah, tahniah....
Tahniah buat sepupu kecayangan aku ni..Tahniah buat Mrs. Rafida Mohd Yusuff dan Mr.Jason D' Abdullah...Selamat jugak akhirnya mendirikan rumahtangga dengan En.Pemain Import tu..hehehehe..Selamat diijabkabulkan 18hb aritu bersamaan dengan besday mak aku.Diorg kata dengan sekali lafaz jer...Fuh, tu agaknya ntah berapa ratus kali si Jason tu hafal lafaz akad tu...
19hb, majlis mkn malam yg serba ringkas di adakan di Hotel Maluri...Ringkas tak ringkas, aku yg memegang jawatan assistant wedding planner ni hampir pengsan ler jugak terkejar sana sini...Nasib baik jawatan pengapit dah digantikan dengan Flower Girls...Kalau tak akak jugak yg kena...Nampaknya, Flower Girls telah menenggelamkan pasangan pengantin...Dengan pakaian serba pink, adik dan anak buah aku tu mmg comel...nasib baik jugak jawatan tu hanya untuk kanak-kanak bawah umur..kalau tak, nak aja aku pegang jawatan tu..Comel apa...Tul tak?.....

p/s: Khabar angin bertiup mengatakan lepas ni giliran aku pulak..Arghhh..tensen aku dengan soklan2 cepu mas tu....

:Nak tengok lebih banyak gambar? Di Sini
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)