Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


01 February 2005


Birthday

Tak lama lagi besday aku nak sampai dah..Happy ada, takut ada, syukur ada, gementar ada, sedey pon ada, terkilan pon ada..

Happy pasal...besday mustilah happy...

Takut dan gementar pasal..umur aku dah tambah lg setahun..maka, tambahlah lagi tanggungjawab dan akan tambahlah lagi berbagai dugaan yg ntah apa tunggu kat depan sana..Aku harap aku kuat nak hadapi sumer tu..

Syukur Tuhan panjangkan umur aku hingga ke tahun ini...Semoga umuq aku akan dipanjangkan hingga ke tahun2 berikutnya..Tahun2 yg terkebelakang ni terutamanya time umuq aku 23 ni mmg banyak dan berat dugaannya..Aku berjaya hadapi hngga ke saat ni..

Sedey dan terkilan pasal..ada satu hajat aku tak kesampaian nampaknya...sejak perkenalan hinggalah saat perpisahan aku dengan teman tu aku tak sempat nak sambut besday dgn dia..Hanya aku jer yg sempat wish dan bg hadiah besday kat dia...Aku bukan nak hadiah dr dia..Aku cuma nak sgt share dgn dia saat2 tu..tapi apakan daya, tak sumer yg kita nak tu kiter dapat...Aku windu hadiah sweet dan senyuman yg akan dia bg kat aku bila aku bg something kat dia...Ntah kenapa tu lah yg aku dok ingat dan rindu sesangat sejak akhir ni...

p/s : Ntry ni aku tulis awal pasal time besday aku nanti aku cuti dan tak jumpa blog ni...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)