Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


08 January 2005
Penyakit Baru.....

Aku sekarang tengah sibuk main Sim Hospital aku semula...Dari dulu main game tu tak habis-habis lagi...Asyik stuck tengah jalan jer...Kali ni aku berazam nak main sampai Game Over....Bukan tu sebenarnya yg aku nak citer...Aku nak citer pasal penyakit baru yg aku jumpa..Dalam Sim Hospital ni ada macam2 penyakit pelik...Ada penyakit 'Lut Sinar', Kepala Besar, Gila Personaliti dan mcm2 lagi...Ntah agaknya aku pun dah terjangkit penyakit2 pelik tu kot....

Nama Penyakit : Tensen Sunyi...
Simptom :
-Bercakap sorang-sorang
-Bercakap dengan Teddy Badak Biru aku
-Keluar masuk bilik-bilik 14 ribu kali sehari
-Menangis tak tentu pasal
-Satu pasu bunga gubah 23 kali
-Cuci pinggan yang sama 16 ratus kali semalam
-Bercakap dengan pokok-pokok comel aku tu
-3 hari berturut-turut dinner makan jemput-jemput
-Baca phonebook HP 30 kali semalam...Dari A sampai Z..
-Akhir-akhir ni simptom terbaru...Gelak sorang-sorang...

Sudah!..kronik dah agaknya sakit aku ni...Doktor mana aku nak jumpa ni?....Ubat apa aku nak makan ni?...Tolong oiiii tolong!!!!....


|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)