Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


28 January 2005


Penanda Buku 'One More Time'

Dulu aku penah dapat lirik lagu Pulangkan secara misteri...sekarang aku dapat lirik lagu 'One More Time' plak..aku dengar dah lagu tu..best. Senikatanya pon best..'Kawan" yg hantar tu maca pepaham jer hati aku ni...Apa pun aku ucapkan terima masih sesangat...Mmg aku tak penah dengar pon lagu tu...Aku cari lirik tu dan aku print cecantik buat penanda buku..Dah baper malam aku asyik dok baca jer(pasal tak pandai nyanyi) lirik tu. Nak pahamkan lirik tu dan motif si penghantar...

Satu masa dulu,aku anti tul irama keroncong. Ada sorg teman aku tu ckp kalau kita ni dikatakan minat muzik, kita kena dengar semua muzik termasuklah keroncong...Start tu aku dengarlah lagu keroncong..Nak jugak tahu apa yg best sgt dengan irama keroncong tu...Last-lastnya..keroncong tu berjaya dodoi aku tidur dengan jayanya...Sekarang aku dengar lagu Kenny G plak...takat ni aku rasa ok jer...Hmm, nanti aku dengar lagu2 dia yg lain plak...

p/s : Apa lah khabarnya teman aku sorang tu...Happy kot dia?
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)