Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


29 January 2005


Jatuh Longkang..
Hari sebelum semalam (kelmarinlah tu) aku terjatuh longkang..Sememangnya aku mmg gerun sikit jalan atas penutup longkang lepas dengar citer2 kejadian ngeri kes2 jatuh tersepit besi penutup longkang ni. Tapi lumrah manusia, selagi diri sendiri yg tak terkena mmg tak serik. Ntah knp ptg tu aku terlupa akan kengerian aku tu. Tengah sesibuk bercerita dgn Kak Mah, tetiba aku jatuh dan disebabkan kaki terselit masuk kat celah besi penutup longkang. Aku rasa aku tengok td tak der mana2 besi yg 'rongak'. Rupanya ada satu besi tu dah patah sebelah hujungnya. Tanda bulat tu lah behagian hujung besi yg patah tu. Aku tunjuk gmbr ni nak buktikan pd En.Poad mmg besi tu dah patah, bukan patah sebab aku pijak...Huhuuhu...Kaki aku terselit sampai takat lutut.Nasib baik boleh tarik keluar, kalau tak mmg haru satu pangsapuri. Silap hari bulan siap panggil bomba dtg potong besi tu...Sebagai tanda kenangan, betis aku bengkak dan terbit darah. Pengajarannya, jgn jalan atas penutup longkang...Ingat tu..

p/s:time2 sakit mcm ni aku cedih betul tak der tmpt nak ngadu.sakit tanggung sendiri laaa...hmmm, mlm td aku masih menangis teresak2 sambil panggil nama dia sebelum aku terlena dalam esak..luka di tangan dapat dilihat, luka dihati sapa yg tahu..
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)