Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


03 January 2005
Family Day, Tg. Balau, Desaru.........

Hmmm...Orang lain gi Family Day bawak famili, aku gi sesorang...Tapi tak per, aku ok jer...Menten senyum jer...Famili day biasalah, ada makan-makan, ada sukaneka,ada kenal-kenal, ada ramai orang.....Tapi aku rasa aku tak baper dapat nak nikmati keseronokan famili day ni...Pasal aku datang sini dengan beban tugas yg perlu diselesaikan....Alhamdulillah, Mesyuarat Agong P......... tu dpt berjalan dengan baik dan doa aku untuk Merdeka termakbul...HEhehehe...

Ada orang kata, gi Desaru ni sesaja jer cari nahas...Orang lain dok lari jauh-jauh dengan laut kitorg gi berkampung plak kat situ...Nak buat macamner...Dah perancangan program mcm tu...Tapi mmg ler terkilan, hasrat terpendam nak berenang sakan terus dipendam jer laaa...Nak terjun kolam mandi segan pasal 'anak-anak ikan' jer yg berenang dalam tu...Kok aku terjun jadi dugong plak....Gelak tak gelak, dalam hati tu serun tau...Rasa macam dok berjaga-jaga jer tiap masa...Mata tu macam tak leh lepas dari ombak yg mengganas....Tiap pergerakkan dan perubahan diperhatikan....Siap survey jalan-jalan nak lari kalau jadi apa-apa....Sampai gitu sekali...Alhamdulillah sumer berjalan lancar walau cuaca agak sejuk dan basah dek 'salji cair' yg turun...

Lain-lain maleh nak komen pasal takut nanti terlajak plak...Pasal mmg ada parut luka ni...Hehehehe....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)