Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


11 January 2005
Cukup Setakat Ini....

Hari ni aku delete ID mereka berdua...rasanya cukuplah setakat ini saja...Ini pun dah melampau batas rasanya sebab aku masih reply msg2 dia sedangkan aku dah bertekad tak kan buat mcm tu...Nyata aku tak kuat melawan hati sendiri...Antara kami tiada jodoh, dan antara kami juga tak boleh hanya sekadar berkawan biasa...Oleh sebab itu aku terpaksa memutuskan pertalian silaturrahim dengan dua insan ni. Aku minta sangat-sangat jgnlah dihubungi aku ini...Buanglah jauh-jauh apa saja yg bisa menjejakkan kepada aku ni...Itu yg terbaik untuk kami semua...aku, kau, dia dan dia...Aku tak sekuat yg kau sangka untuk menahan semua rasa ni...Aku manusia berperasaan..Tak kuat menahan rasa rindu, rasa bersalah, rasa cemburu ini sekali gus...Jika ini berterusan aku tak fikir yg aku mampu untk bertahan...Mungkin ianya akan tmbh keruhkan keadaan...Dan jika kami ini dihadapkan dihadapan kau, aku yakin bukan aku yg kau bela...sebelum itu terjadi...Aku minta hanya satu ini...Lepaskan aku terus dari hati dan hidup kau..Tolonglah benarkan aku hidup tanpa bayang-bayang kau..Kerana itu hanya akan menyakitkan...Kerana aku tak mahu hanya memiliki bayang-bayang...Tolonglah...Tolonglah...Tolonglah jgn kembali lagi..Jgn menoleh lg pada aku di sini...Biarlah kalau aku sendiri pon, biarlah kalau aku hampir gila sebab rindu dan sunyi ni pon..Biarlah kalau aku tak der tempat ngadu pon...Biarlah..Jgn kau amik peduli lagi....

p/s : kalau otak ni mcm komputer nak saja aku mintak kau delete terus aku ni..
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)