Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


04 January 2005

Citer Pagi Hari....

Punyalah aku berkobar-kobar bangun hari ni...Kenapa ntah..Grrrrrr....Air ni sejuk betullah...Macam air dalam peti sejuk.Memang rumah aku tinggi..Kat tempat tinggi...Tapi bukan kat Bukit Tinggi atau Tanah Tinggi...Cuma kat tingkat 9 kat tetengah bandar JB ni jer...tapi pesallah airnya sejuk mcm air gunung...Punya lah dengan nyanyi aku kuar umah kekonon semangat nak gi keje...Sekali lift rosak...Duk stop kat tingkat 7 ngan G jer...Memula aku tak perasan, tapi bila jiran aku En.H bgth baru ler aku dok ikut belakang dia turun tangga..Fuhh..nasib baik turun, kalau naik maun terus lepak aku...tingkat 9 tu beb...Harap-harap lift tu dah elok time aku balik petang karang..Amin.....

Sampai opis aku tengok orang dok tengok aku dengan kak M (kakak yg aku tumpang gi opis ari-ari) sambil senyum-senyum..."Abislah korang!"...Aku dah buat muka pelik dah ni...Pehal ni?...Huk alahhh...aku rasa macam nak patah balik umah tak nak masuk opis ari ni bila aku tahu menda ni...Semalam kitaorg berdua balik last sekali...Pehh..kekonon staff berdedikasi lah ni, siap jadi org last sekali tutup opis...Tapi ntah mana silapnya kitorg tak check seluruh pelusuk opis ni kalau-kalau ada sesapa yg tertinggal....Sekali rupanya kitorg terkurungkan Big Boss kitaorg...Halamak..macam ner nak ngadap dia ni karang?....Abis lah aku....Boss ni plak tak simpan kunci sendiri..Tapi kalau simpan pon tak boleh bukak dr dalam...Tu lah, nak canggih punya pasal...Canggih tak canggih aku tengah berdebar nak ngadap Boss ni karang...Doakan aku selamat...Fuhh kanan fuhh kiri..!!!!!!!


|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)