Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


05 January 2005
Baby Baru....

"Assalamualaikum. Kak Zila telah selamat melahirkan anak lelaki seberat 3.3kg pada kul 4am ngan cara pembedahan"...gituler bunyi sms yg masuk kat hp aku awal pagi tadi..Alhamdulillah, selamat dah x-ousmet aku sorang ni..Lengkap dah idup dia...Rasa mcm baru semalam jer kitorg dok gurau sakan kat umah Miharja tu, macam baru kelmarin jer aku kena jadi bodyguard dia first time jumpa Kluang Man yang akhirnya jadi papa baby dia...Kejap jerk masa tu berlalu eekk...Tahniah aku ucapkan pd mama dan papa baru ni...Cepat-cepatlah tambah 2,3,4,5..hehehe...Si Lin x-rummet aku plak bakal jadi ibu bbrp bulan lagi...Semoga semuanya selamat...Dok citer pasal orang jer, aku ntah bila lagi..."Kak Nor, bila kita nak dapat baby ni?"..,hehehehehe....

p/s: Jgn lupa pos kat saya gmbr baby baru korang tau.....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)