Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


30 December 2004
Tsunami...

Aku kira sumer pon dah tahu tentang Tsunami...Kalo dipikir-pikirkan balik, waktu kejadian tu kita tengah bergathering kat UPM...Syukur Alhamdulillah Allah gerakkan kita bergathering waktu tu...Manalah tahu kan, ada diantara kita ni yang tergerak nak pi bercuti-cuti mandi laut kat tempat kejadian tu...Tapi satu yg aku dok terpikir, ahli Geju ni ramai dan bukan sumer yg hadir gathering tu...Harap-harap tak der ler ahli-ahli Geju terlibat dgn Tsunami tu..Semoga kita dilindungi-Nya...
Aku ni sungguh jarang sekali tengok berita dah kul 8 tu...Bila dah duk JB ni banyak channel ada...time berita Malaysia aku tukar channel Singapore plak..Berita Singapore aku tukar channel Malaysia plak..Tapi ntah malam td aku tergerak plak nak tengok berita...Sekali aku terkagum plak sama PM kita tu..Terserlah keperihatinan PM kita...Sumer acara sambutan Tahun Baru dibatalkan...Aku mmg setuju sesangat...Kalau ikut cadangan aku, duit yg nak dibuat berpesta tu salurkan pada mangsa-mangsa Tsunami...Tak payah nak harapkan orang luar yang dikatakan kedekut tu (macam tak tahu jer perangai mamat omputih tu...PM kita tu kata, harap-harap pihak swasta akan ikut pendekatan yg sama..Aku tabik sama TV3, Ambank dan Petronas pasal cepat bertindak balas...Aku tengah tunggu khabar berita dari pihak yang sakan nak buat konsert bergerak tu...Semoga kita sama-sama prihatin...Syabas pada PM kita...

p/s : sesapa yg main bunga api mercun sambut New Year tahun ni, aku rasa patutlah dia diikat kat mercun tu biar dia terbang sekali ke awan....

Hulurkan sumbangan anda semua kepada Maybank Mercy 562179504126. sumbangan walau hanya seringgit jika kita semua menderma, ia akan mencukupi jua untuk pihak mercy menghulurkan bantuan. Bagi yang ingin menyumbang dengan cek boleh menghubungi Tabung Utusan di 03-92221735 atau Tabung Nst-Bh-Tv3-8Tv di 03-22822323. Di atas sumbangan anda semua, kami di pihak Geng Jurnal tunduk hormat tanda penghargaan dan terima kasih.
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)