Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


20 December 2004
Tahun Depan Ker?

Mungkin tahun depan..Mungkin tidak....Kalau Jadi tahun depanlah..tahun depan tu tak berapa hari lagi jugak tu...Alahai macam mana ni?...Kenapa ler cepat sgt..tetiba jer plak tu..Cakap awal2 kan senang...senang aku nak prepare zahir dan batin..Adush...
Banyak menda nak buat tu..Baju pun tak tempah lagi..jgn kata baju..kainnya pun tak beli lagi..Siap nak kaler oren plak tu..Sesuai ker kaler oren tu?..Ari tu aku tengok kaler hijau epal tu mcm cantik..Tapi dia pi pilih oren plak..Dah dia kata oren aku ikut jer laaa...Kalau dia pakai oren aku pon kenalah pakai oren..Tak kan nak pakai warna warni plak atas tu...Berpinar plak mata org tengok nanti...Dia kata jgn sampai aku terlebih glemer dr dia..Uish, mkana boleh...aku pompuan...mustilah nak glemer2 gitu..Hari tu ramai org tau..Tak kan tak nak glemer2..Tak best laaa...Ni nak kena buat bunga riben lagi..Aku tanya nak buat apa2 tak..Bunga telur ker? potpuri ker? Dia boleh kata tunggu dulu...Lama lagi..Lama lagi dia kata?..Oh...Pejam celik pejam celik tetiba jer masa tu sampai. Masa tu baru nak kelam kabut...Kalo masa tu dok sibuk kelam kabut aku maleh nak amik tahu...Aku tahu aku pakai baju cantik2..Diri jer sebelah dia... Aik?.. kenapa berdiri?..pesal tak duduk?...Memanglah kena diri..Dah jadi pengapit pengantin kenalah berdiri..Tak kan nak duduk jugak...Yang nak jadi pengantin tu kakak sepupu aku laa...Kak Indah...Pesal aku plak yg sesibuk?..mustilah..kami ni mmg baik..mcm adik beradik...Pasal nanti pun bakal jadi adik ipar dia jugak..Hehehehhihiiihihhuhuuuu....Selamat Pengantin Baru dengan 'pemain import'.....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)