Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


31 December 2004
Selamat Hari Last 2004

Selamat Hari Last 2004....Lain sikit ucapan aku kan...Yer lah..Alhamdulillah kita dapat juga bernafas hingga ke hari terakhir tahun ni...Dan semoga masih terus bernafas hingga akhir tahun hadapan, hadapan lagi dan lagi, dan lagi, dan lagi......Insyaallah, aku akan menghabiskan minit-minit akhir 2004 ni di Tanjung Balau, Desaru.....Dan permulaan 2005 juga aku di situ...Ni entry terakhir aku untuk tahun ni....Dan ntry pertama untuk 2005 insyaallah akan menyusul minggu depan...Semoga aku akan terus diberi kekuatan untuk menulis dan setia pd blog ni....Sedar tak sedar ia dah jadi sebahagian hidup aku...Aku kira blogger yg lain pun rasa begitu juga....Semoga ia akan terus begitu......Semoga semuanya selamat...Amin...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)