Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


23 December 2004
Prihatin Atau Tak?

Jangan kata aku memilih plak..Tapi aku rasa menda ni penting..Ntah ler, aku tersedar tentang perkara ni sedikit demi sedikit bila aku berkawan dan berkenal dengan ramai orang...Aku tersedar aku tak suka perkara ni..Aku tak berapa senang dengan orang yang tak berapa nak amik berat pasal famili dia..Amik mudah jer, sumer tak kisah..Contohnya banyak dah aku jumpa,tapi aku tak maksudkan sesapa..Okay, misalnya ginilah, dah lah jarang-jarang sesangat balik kg jumpa mak bapak, bila mak bapak dtg KL ni dia buat tak kisah jugak. "Tak per, mak kat umah abang, kat umah kakak. Esok-esoklah gi jumpa"..... Esok punya esok punya esok, sampai mak dia dah naik bas balik kg semula pon dia tak pi jumpa jugak..Ish, kalo aku dah terkilan habis dah..La ni ada satu kes lagi..Penat tu mmglah penat..Tapi aku rasa tak berapa berbaloi penat tu nak ditukar gantikan dgn kekeluargaan ni. Ada ka patut nenek dia masuk hospital pon dia tak pi tengok lagi..Boleh kata nanti-nantilah dan alasannya penat..Mak dia dr jauh datang sini nak gi hospital reramai dgn adik beradik dia pon dia tak nak join..Aci kerat kuku jari kelingking aku lah dia tak pi tengok lain-lain kali kalau dah dia kena pi sesorang jer...Patut ke tak patut tu..Cuba korang pikir..Kalau dah hal-hal keluarga sendiri pon tak berapa nak amik pusing, macam ner plak dia nak amik berat hal-hal keluarga aku plak nanti..Aku sure aku akan sakit hati sesangat bila aku meronta-ronta susah hati nak pi tengok sedara aku sakit, dia boleh dok releks2 lagi, kata nanti dulu nak ilang penat...Sure time tu dengan dia-dia sekali aku masukkan dalam hospital....Fuuhhhhh!!!!!
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)