Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


24 December 2004
Kuih Karipap Teacher Alwiza...

Dulu masa aku sekolah rendah, (aku pon tak baper ingat darjah baper)...Satu hari, Teacher Alwiza ni sedekah kuih karipap kat anak-anak muridnya termasuklah kelas aku ni...Ada sorang budak ni tak suka dgn kuih karipap tu dan terus buang kat dalam tong sampah..Teacher Alwiza nampak perbuatannya tu.."Kelas!...Kalau orang bg apa-apa ucap terima kasih dan simpan dulu barang tu. Kalau tak suka pun jgnlah buang atau kritik terus depan orang yg beri tu. Kecik ati orang tu.Saya kecik hati tau tengok awak buang kuih tu dalam tong sampah.Kalau nak buang pon tunggulah saya keluar dulu, jgn buang depan saya."..Masa tu aku masih tak berapa paham apa yg Teacher tu cakap...Tapi ntah kenapa peristiwa tu melekat dalam pala otak aku hingga hari ni...Dan aku tulis citer ni hari ni pasal semalam aku terkecik ati dengan sorang kawan aku ni..Timer Kasih pon tak, dikritik lagi pon adalah...Aku maleh nak ckp kat dia pepanjang, lagi pon karang dia marah..Aku cakap kat sini jer laaa...Fuhhh..lega sikit ati aku ni...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)