Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


28 December 2004
Best..Memang Best....

Aku boleh lelap mata lena-lena..tenang-tenang pasal aku diizinkan-Nya ikut serta Gathering GJ 2004-2005 ni...Tak dapat aku bayangkan kalau aku tak dpt hadir..Tentu aku jeles gilos tenok gmbr2 dan baca citer2 menarik tu....Alhamdulillah...Apa-apa pun aku ucapakan trimas kasih dulu bebanyak dan tahniah buat Group AJK yg best...Tanpa korang apalah Gathering kali ni..heheheh...'Tu Tam" untuk korang...Tahniah jugak untuk mereka yg berjaya merangkul anugerah-anugerah yg aku kira berprestij bagi GJ ni...Sure senyum melebar sepanjang jalan pulang ari tu...Sebut tang anugerah ni...Aku rasa geram ler sesangat...dalam berpuluh-puluh cabutan no bertuah tu,,kenapalah tak kena no aku?...Tak cukup bertuah ker aku ari tu?...Ker kak Salina tu sorok no aku kot...."Kak Sal..mana akak sorok aaaaaaa"..huhuuhuhu...Tak per...tak dpt hadiah tu..aku dpt hadia lain...Aku dapat hadiah juri dari Sultan Muzaffar...Mmg best...Tak sangka plak aku ngan Khalilur terpilih jadi juri untuk anugerah Pakaian Berseri tu...Hehehehe..Cik Tipah, macam ner ler aku tak terpilih ko tu...Bila ko melangkah jer masuk dewan..sumer mata dok beku kat ko jer...Kalau aku tak pilih tu sah-sah rabun aku dah kronik....Tahniah jugak pada Walidz....Smart jugak ko ptg tu...Tapi jgn pakai lg baju tu tahun depan..Tak boleh pilih diri sendiri dah..Heheheh...
Yang aku tak baper puas atinya pada Cik Tipah ni....Ada ker patut dia yg beria-ia ajak aku berlatih nyanyi sesama last-last ditinggalkannya aku dgn kak Ungku atas pentas tu...Ko ngelat yer Tipah...?!....Aku rasa sora aku buruk beno ptg tu..Bila berlatih ok...Bila dah naik atas pentas..Menggigil aku beb...Tak per...Len kali aku cop jadi solo singer dan aku akan berlatih 3 bulan sebelum naik ke pentas...Tu kira ganti balik ler nyanyian aku yg sumbang tu..Huhuhu..
Apapun....GeJu memang best...

p/s :..Tak sangka aku CD peret yg aku sumbangkan tu jadi secantik tu...Tahniah ler Geng CD dr Johor...(Orang2 Johor yang hensem)...

|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)