Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


22 December 2004
Berdebar-debar vs Kucar-kacir...

Berdebar-debar siot...Berdebar-debar nak sampai ari ahad ni..Berdebar-debar nak gi Gathering GengJurnal yg aku kira boleh dikatakan dia antara yg tergempak diantara yang lain...Ni kali kedua aku join aktiviti berprestij ni..Dan aku harap sumernya best...
Berdebar-debar jugak jantung aku ni pasal asyik dok pikirkan keje-keje aku yg tak siap lagi ni..Rasa macam nak lari jer kat Kutub Selatan biar keje-keje ni tak dapat cari aku...Tu pon kalau boleh laaa..Klau dok sana aku nak makan apa?..Dok umah iglu tu?..mana aku reti buat umah tu..Ish......aku tak nak jadi owang eskimo..dan kerana tu aku kena terus gak keje kat sini..Bila lah nak abis berdebar-debar aku ni...
Kucar-kacir?...perkataan ni aku dapat dari sowang kawan aku ni..Dia kata pikiran dia kucar-kacir sekarang ni...Erk?..kucar-kacir?..Cam ner aku nak buat?..Apa yg boleh aku tolong?...Aku sendiri pun tak habis susun 'jigsaw puzzle' life aku ni...cam ner aku nak tolon dia...Tapi, aku dah berazam nak jadi kawan yang baik..so, aku akan tolong gak walaupon sampai sekarang aku masih berdebar-debar memikirkan bagaimana caranya aku nak tolong ilangkan 'kucar-kacir' tu...

p/s: bila sebut bebanyak kali aku dah konpius dgn perkataan 'kucar-kacir' tu..Cuba korang sebut bebanyak kali..Pelik tak rasanya...?
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)