Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


30 November 2004
Jadual Disember 2004

3 - Balik KL
4- Kat Kl
5- Kat KL jugak
6-9 Kursus kat INSTUN, Behrang
11- Rumah Terbuka Johor, Danga Bay
17-19 - Sukan Negeri Johor
24 - Balik Kl
25 - Merry Christmas
26 - Gathering GJ
31 - Hari Kualiti, Tg. Balau Beach Resort
1 Jan - Family Day dan Mesyuarat Agong PEKSPER, Tempat semlm jugak..

Tu dia jadual aku sampai ler tahun depan...patutlah ada org tu ckp aku selalu demam pasal asyik dok ulang alik KL-JB, KL-Jb..sana sini...Ni belum termasuk outstation kerja hakiki aku..kuar masuk hutan..Tapi bulan ni mmg nampak mcm best..macam2 agenda aku..Kelainan tahun ni aku sambut New Year kat tepi pantai lah plak...Tak dapatlah aku nenok bunga api kat KLCC...kan dah miz lagi tengok bunga api lagi tahun ni dgn awak..kan awak?...baper kali dah tak dpt tengok bunga api tu sama dgn awak eeekkk..Hari Kualiti aku ok, Family Day aku ok jer, tp tang mesyuarat agong tu plak yg aku malas ler sesangat...kalau takat hadir dan tengok sesaja jer tak per jugak..ni aku plak yg kena uruskan..Bab ni lah yg aku paling lomah...sapalah suruh lantik aku jd S/U..bentang2lah aku sorg jer pompuan dikalangan kitorg...Aku jugak yg kena...Hasilnya..minit siap lmbt, surat hntr lmbt, meeting kucar-kacir...Mesyuarat agong ni ntah apalah plak..Silap ari bulan meeting ntah ke mana pasal S/U nya sibuk berenang kat laut...hehehehhuhuuhhu..Paling best sekali Gathering GJ...tak der aral melintang aku dtglah..tapi rasanya tak ler aku terglemer mcm tahun lepas..sebenarnya time tu aku terpilih kaler lain dr org lain plak...tu yg sumer org nampak tudung aku jer yg buat org sakit mata..tapi tahun ni aku yakin sumer pon akan pakai kaler yg sama...heheheh korang tiru kaler tema aku taun lepas ker..huhu..jgn marah... gurau jer..Insyaallah...jumpalah korang nanti eekkk....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)