Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


30 October 2004
Keropok Nasi.....

Beria aku bangun sahur pagi td...Dalam hati kata "Nasik dah masak, lauk dah siap mlm td...Simple jer lauk aku..maklumlah mkn sorang...Ikan Bilis Tamban Goreng Garing dan Sambal Sotong (Sotong dlm tin)....Bingkas cuci muka dan bersihkan diri..Nasib baik pintu bathroom sebelah katil jer..Senang sikit..Tak derlah aku malas sgt nak bangun sahur...Dengan semangat berkobar-kobar nak makan, aku gi dapur...Sampai kat pintu dapur dan ternampak raiskuker tu aku dah kerut dahi dah....Alamak, nasi aku! Bila aku bukak tutup periuk tu..sah! Habis kering nasik aku...Oleh kerana beras yg aku masak cuma segenggam, cukup2 untuk aku sorg leeee...Dan nasi tu aku masak sebelum aku masuk tido mlm td maka, periuk tu terus ON sampai ke pagi....Padahnya..Nasi aku dah jadi keropok nasi...Hehehehhuhuuh...Apa aku nak mkn ni? Lauk dah ada...Nak masak nasi lagi tak sempat punya...Akhirnya....dengan syahdu pagi-pagi ni...aku sahur makan Maggi Tom Yam...Lauk tu pun terpaksalah aku mkn jer mcm tu....Dalam hati aku gelakkan diri sendiri....hehehehehe
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)