Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


28 October 2004
Exam oh Exam....

Dedolu aku ingatkan dah keje tak payah exam2 lagi dah....rupanya sangkaan aku meleset..Lagi macam-macam exam aku kena amik..Apatah lagi keje gomen ni...Jabatan aku lagilah banyak exam...Selasa ari tu aku kat KL...Amik exam undang-undang Jabatan...Pergh...3 jam mcm 3 minit jer..bukan banyak pon soklannya...8 jer..tu pon kena buat 6 jer....budget2 satu soklan setengah jam....Org study law bertahun aku study main 2-3 hari jer..tu pon takat selak2 buku jer...Fuhh..Harap2 luluslah kali ni...Doakan aku laaaaaaaa......Masa nak kuar bilik peksa tu, tukang jaga peksa tu dah dok sengih2 jer dengan ucapan..'Jumpa lagi next exam'..Huwaaa....Aku tak nak dtg amik exam ni lagi...

Sehari sebelum exam aku jejalan kat area jln TAR...dr hotel aku jln kaki g The Mall...Tetiba mata aku tertangkap kelibat sorang minah bertudung merah.....Wehhhh..!!!!!..Berpelukan kitaorg kat tetengah The Mall tu..mcm jejak kasih....Sekali aku terserempak dgn Nida laaaaa....Dari The Mall sampai ke LRT sampai ke Maju Junction dok borak2..maklumlah lama tak jumpa...Sesambil tu window shopping gak...Alamak Nida...nanti aku balik KL kita gi beli baju aritu eekkk..Cantik aaaaa.....Lepas nida balik opis aku teruskan misi aku gi shopping....Punyalah hangin aku dibuatnya..4 jam lebih round2 sekitar Jlan TAR aku dpt selai jubah untuk mak aku dan selai tudung yg dipesan opismet aku..Barang2 yg aku nak tak dapat..Tak jumpa...Tak der...
Balik hotel lepak2 jap...Nak dekat buka..aku nekad gi The Mall ...buka posa kat sana...Pasal aku nak beli kasut kat Vincci...Tadi aku dah tengok dah..tapi duit tak kuar lagi...ingat nak beli kat Sogo..Sekali kasut model tu tak der kat Sogo...Hangin-hangin...Lepas buka aku terus gi beli kasut tu...Yeah yeah..dapat juga kasut idaman aku tu...Aku dah dapat kasut raya dah...



|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)