Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


27 July 2004
Tinggal Satu Hari....

Tinggal satu hari saja lagi aku duduk kat kerusi ni...Esok last aku dtg keje kat opis ni...Khamis aku cuti nak kemas barang dan Jumaat aku akan berangkat ke JB....Memula dapat surat tukar tu aku terkezut ya amat...Sedih bukan sikit2...siap nangis teresak-esak lagi...Tapi sekarang tak lagi...Aku jadi semakin excited plak nak ke JB...Walau sebenarnya aku tak baper suker nak pindah2 ni..nak tukar opis baru, umah baru, kengkawan baru, bos baru...tapi aku kenalah jugak persiapkan diri aku ni...Dah memang keje aku gini..Tak esok lusa kena tukar jugak...Sumer pon kena tukar jugak...Bezanya cepat dan lambat jer...Ada orang kata aku bertuah pasal cepat ditukarkan...Ntah aaaa...Dah sampai JB karang baru aku tahulah sejauh mana ketuahannya tu...Well aku harap perpindahan aku ni bawa pembaharuan dan peningkatan dalam hidup aku...Macam hijrahnya Rasulullah....Apapun...Sesapa yang tersesat kat JB tu contactlah aku eeekkkk...ada rezeki jumpa kat JB plak....Bubye KL.......
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)