Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


05 July 2004
Berdebar-debar hatinya....

Berdebar-debar hatinya...
Kali pertama bertentang mata..
Oh inilah pengalaman..
Harus ditempuhi tiap insan..


Macam lirik lagu Ogy ni..mcm tu lah hati aku sekarang ni...Dah beberapa hari sejak aku balik KL ni..dada ni tak tenteram..Dok dap dup dap dup...Suspen jer tiap hari..Aku tak menyangka kemungkinannya secepat ini...Aku tak bersedia lagi...Dalam pala otak aku dok rancang tahun depan jer laaa...Tup tup..kalau dia kata tahun ni mcm ner?...Mampu ker aku nak pi jumpa dia dan mintak tangguh tahun depan.Kalau dlm lagu tu debarannya kali pertama jumpa..tapi aku ni dah selalu dah jumpa pon berdebar-debar jugak.....aku tahu dah perangai dia..Hitam kata dia hitamlah..Putih kata dia putihlaaa...Kalau dia kata tahun ni, tahun ni laaa...Kalau aku bersuara mintak tangguh alamatnya ada harapan kena 'tinggal'...Macam ner eekkk?..Aku tanya dah kat mak ..Mak kata "kalau tahun ni pon apa salahnya..Lambat-laun pun kena buat jugak...Nak tangguh sampai bila?...." Ish..kalau dah gitu kata mak aku, aku tunggu jer laaa keputusan dia...Kenalah aku persiapkan diri dan apa-apa yang patut..Kalau tahun ni pon tahun ni laaa...Kalau boleh tangguh tahun depan lagi bagus....
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)