Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


31 May 2004
Tank Q....

Thank You pren...Thank You Tipah pasal belanja makan kat Mali...Meraikan merdeka dr musim peksa eeekkk...Tipah punya pasal aku sanggup redah banjir separat lutut dr umah nak ke Lrt..Hehehe..biasa dah tu...Nasib baiklah air tak naik mcm ari tu..Tenggelam sumer keta..alamatnya mmg aku tak dpt kuar umah laaa...Dok aja kat tingkat 4 tu...Oleh kerana meredah banjir sambil meredah hujan gerimis ( bukan meredah hujan blog si Abrar aaa)...aku tersampai lewat sikit dr masa yg dijangkakan..Sorry to Zhoulsz kerana menyebabkan ko sampai lewat kat Mali...Tak dpt jumpa Kak Donna n da kids...Aku pun terkilan gak...Apa pun timer kasih sbb tolong amik kat Lrt tu dalm hujan yg lebat gilos...
Makan char kuew teow Mali...best jugak..tapi masih tak dapat lawan kat Bandar Tasik Permaisuri nyer char kuew teow..Best maaaaa......
Makan dan borak sikit2 pastu balik...Balik aku ikut Nida...Teman Nida sampai Ulu Langat..pastu dia hntr aku balik..mujur banjir dah surut..kalo tak keta Nida leh transform jadi motobot...hehehe....
Apa pon.. thank sumer...Zhoulsz yg tolong amik kat Lrt, Tipah yg belanja, Nida yg tolong hantar balik...Cayang Korang....

p/s: sms lewat mlm buat aku tersenyum semula...Aku ingatkan dia tak ingat dah nak antar sms gitu kat aku...





|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)