Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


29 May 2004
Semalam, Hari Ini dan Esok

Semalam...
Semalam lepas keje aku balik umah mak..Ni first time aku balik umah mak time2 hari keje..Selalu kalau esok cuti baru aku balik..Ni sumer kes nak angkut adik2 aku tu gi opis pastu nak bawak diorg gi Pesta Buku esok..Malam aku ajak satu keluarga gi makan2 kat Restoran Cherana...Puas hati aku dapat belanja diorg mkn best2..dan aku nampak sumer enjoy jer mkn kat situ..Sambil-sambil tengok air terjun, dengar live band, Makan-makan..Tetengah relax2 tu tetiba rasa restoran tu bergegar...Panahan petir tu aku rasa menyambar kat mana-mana bahagian restoran tu sampai gulap gulita dibuatnya..Keadaan kecoh sekejap..Black-out..Dari sok sek sok sek meja belakang kitorg, aku dengar singer yg tengah nyanyi masa panahan petis tu terkena renjatan elektrik sikit..Pasa masa tu dia tengah pegang microfon..Bila keadaan dah ok balik..Dia pon sambung nyanyi balik..Aku tergelak kecil..Tak serik-serik rupanya minah tu...Hehehe..Dah keje dia kan..
Bila mak ayah aku tahu baper bil makan-makan td, mak ayah aku bising sikit aaa..Diorg kata lepas ni jgn buat gini lagi, bawak gi mkn2 kat tempat-tempat gini..Kalau nak makan-makan duit tu beli lauk kat pasar, dapat macam-macam dan boleh penuh satu peti ais..Aku sengih jer..hehehe

Hari ni...
Hari ni aku angkut adik aku dua org tu gi opis...Lepas keje aku nak bawak diorg gi Pesta Buku PWTC...Sebelum tu, gi The Mall...Aku ingat nak bawak diorg lunch kat Pizza Hut..Aku ajak Nida join sekali..Sementara tu tunggu Kak Indah ngan Kak Nina sampai..Hajat di hati lepas gi Pesta Buku tu nak bawak diorg gi tengok Shrek 2 kat KLCC..Sekali mlm tadi aku nak book online..tiket yg tinggal hanya tayangan pukul 11.25 malam..Haaaa?..Biar betul tiket habis?..Kenalah cari alternatif lain nanti...Harap-harap diorg akan happy hari ni...Kak Sri Diah..here I come...
Malam ni adik-adik aku akan tido kat rumah aku...

Esok...
Esok...mak ayah aku akan dtg jemput adik-adik aku berdua tu balik rumah..Sebelum tu cadang nak gi Jualan Kilang Baju bebudak kat Taman Shamelin..dengarnya murah-murah gilos..Baju mak bapak budak pon ada..Hajat hati nak belikan baju adik2 aku tu dan baju 'abg'..First time nak belikan baju dia...Mak aku pon yg beria-ia nak gi sana pasal jiran dia yg bgth kat situ murah2 dan sale tu habis hari ni...Tengoklah nanti...Patang dan malam tak der planning lagi..Lepak kat umah basuh baju jer laaa...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)