Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


12 May 2004
BTN OH PKN.....

Bunyi cam sama jer tapi beza...dedua aku terlibat..sekarang keduanya bertembung..dua program dalam masa yg sama..dan aku terpaksa memilih antara dua..tentulah aku terpaksa pilih BTN pasal tu berkait dgn masa depan keje aku...PKN tu terpaksa aku tarik diri untuk bulan ni..Si Fadly ganti aku..Bior dia plak rasa ngajor bebudak tu..Biar dia rasa susah tak susah nak kawal dan jawab soklan2 power dr bebudak tu..Untuk pengetahuan ko fadly, diorg tu sebelum ni dah training dlm hutan..so, diorg ada basic sesikit pasal hutan..Takat kacip fatimah dgn tongkat ali tu tok sah ko tipu laaa..sesilap diorg lagi kenal pokok tu dr kita..

BTN...esok pagi aku akan bertolak ke ULU SEPRI..kat mana tu?..Kat corok Rembau sana tu haaaa...boring aaaa, BTN time sekolah kat situ, dah keje pon kena campak tang tu jugak...Tempatnya mmg lah best..macam pusat peranginan..ada plak sungai tetengah kem..cuma aku harap, jgnlah peristiwa terpaksa mandi kat sungai kerana ketiadaan air berulang..dulu budak sekolah..ni dah besar laaaa...Segan wwwooooo!!!!!!!!...
Dah lah kene pakai baju kurung putih saja dan kain hitam..Punyalah aku selongkar cari baju sekolah aku dulu..rupanya mak aku tak bawak time pindah dulu..Kenalah mak aku jahit baju sekolah aku yg baru..Baper tahun dah tak sarung baju sekolah, kerana BTN terpaksa aku buat plak baju tu...HHHHmmmmmmm........Alahai BTN....
Aku akan balik semula kat KL ni hari senin...So, sampai jumpa lagi sumer....Sesungguhnya aku terkilan tak dapat gi KLD...Sesungguhnya...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)