Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


21 May 2004
Btn oh Btn...

Khamis sampai Isnin aku kat Kem Bina Negara Ulu Sepri, Rembau..Cantik, mmg tempat tu cantik. Org kata tu kem yg tercantik diantara kem-kem BTN yg lain..Maun tak cantiknya..Dok tetengah hutan..kiri kanan gunung ganang...Tetengah kem ada sungai mengalir...Beburung dan unggas berterbangan..Mana tak kagumnya aku bila kitorg tengah berbaris pepagi tu ada burung enggang terbang melintas...Fuhoooo...
Yg tak bestnya pengisiannya..tak pernah aku dok tido jer sepanjang kursus...Time tido aku tido..time tazkirah aku tido..time ceramah aku tido..time latihan dlm kumpulan aku tido...mana tak tidonya..sumernya berkaitan dgn menda2 yg aku tak baper minat...Politik..bukan tak elok pendedahan tu..tapi sebab jiwa raga aku tak baper ngam sgt dgn topik tu..Tapi mmg ada menda yg aku tak setuju..bayangkanlah kalau 2 jam perbentangan kertas keje tu dia dok bentangkan statistik pilihanraya dr pilihanraya pertama sampai yg terlatest sekali...mana tak pusing2 biji mata aku tengok nombor2 tu..ish ish sish...hasilnya..beberapa ahli kumpulan aku tido sampai terlentok2 begitu jugak dgn kumpulan yg lain2....kalau ler aku tahu gini aku maleh nak gi BTN ni..nasib jer ni syarat kenaiakan tangga gaji,kalau sesaja dak ler aku gi...
Tak dapt aku bayangkan betapa sonoknya aku bila dapat kuar dr kem tu..dapat dengar radio..dapat tengok bandar..dapat jejalan..fuhhh lega betul rasanya...
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)