Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


07 April 2004
Lawak Ari Ni....

1. If u need ADVICE, MSG ME,
If u need DARLING, CALL ME,
If u need HELP, E-MAIL ME,
IF U NEED MONEY, Nombor yang anda dail, tiada dalam perkhidmatan kami,
T.Kasih.

2. An angry china man entered a shop and shouted: Where's my free gift
with this cooking oil?
Shopkeeper: What free gift??
China man: Oi, here got put "Cholesterol FREE!"

3. Chinaman saw accident.
He call police but dunno English,
He said 1 car come, 1 car go,
1 car bo brake, 1 car bo stop
2 car ping, ping, piang, piang.
Please call e or e or. Thank you.

Bintang-bintang bertaburan...

Bintang-bintang yg aku maksudkan tu adalah bintang-bintang yg ber e-jurnal...
Yang ada jurnal online...tak kira lah blogspot ker blogdrive ker...diaryland ker...apa-apa ker...
Kalau aku guna search engine jer..mesti result yg kuar tu kebanyakkannya adalah senarai drpd e-jurnal bintang-bintang ni...Secara outomatiknya pencarian aku tidak ler betul2 berjaya...ia membuatkan aku tersinggah jap kat mana2 blog yg menarik...Membuatkan aku terpaksa menukar-nukar semula keywood pencarian aku sehinggalah aku dapat yg aku hajati....Agaknya dah baper juta bintang aaaaa...?Bertaburan di sana-sini...Aku terbangga ler kejap pasal aku rasa aku dah jadi salah sorang dr bintang-bintang tu..Tapi bila ia mendatangkan kesulitan pada aku mcm ni....Aku rasa dah ada bintang-bintang plak pusing-pusing atas pala aku ni...Ada bintang-bintang yg tengah melantun-lantun dalam dada aku ni...Uish...Ini citer bintang.....







|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)