Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


08 April 2004
Lagu Minggu Ni....

Ntah napa bila kali pertama aku dengar lagu ni kat PC jiran sebelah bilik opis aku...aku terus suka...Tapi yg aku dengar ni versi Liza Hanim...Versi asal nyanyian Habibah Yaakob....Agaknya tu salah satu sebab aku suka,pasal aku ada jugak minat sikit kat sora minah sowang ni.....Bukan pasal aku sesedih ker atau tu luahan perasaan aku...Itu bukan point utamanya...itu cuma terkena secara kebetulan...Bonus ler kata kawan baik aku tu...Lagi satu sebab mungkin aku mmg suka nyanyi lagu-lagu jenis gitu...Yang mendayu-dayu...Mudah sikit aku nak nyanyi dan tarik sora...Hasil dari terpikatnya aku kat lagu tu..Siang mlm pagi petang tak kira di mana jua mulut aku asyik dok nyanyi lagu tu....Ada masa sora aku slow jer...Ada masa dan mood baik..aku nyanyi ler sepuas hati....Hehehhaha..Satu opis pun dah tahu perangai aku ni...Kalo aku tak der sunyi ler opis aku ni...
Hari ni aku saja nak letak lirik lagu tu kat sini...Kebetulan semalam ada ler sorang cyber kawan aku tu kata lagu ni lagu nostalgia dia...Dan aku pasti bukan dia sowang yg rasa mcm tu dgn lagu ni....Untuk kengkawan aku yg rerasa nak bernostalgia hari ni....Aku persembahkan.....

Malam Ini Kita Berpisah....
Malam ini kita berpisah
Rasa hati resah gelisah
Pulanglah kanda wahai pujaan
Tinggallah dinda keseorangan
Selamat Jalan

( korus 1 )
Mengapa kita berjumpa
Bercinta dan putus pula
Mengapa kita berjumpa
Bercinta dan putus pula
Kalau dah nasib
Apa nak di kata

Pulanglah kanda wahai pujaan
Tinggallah dinda keseorangan
Selamat jalan

( korus 2 )
Hatiku sudah berdarah
Asmara hancur dan musnah
Hatiku sudah berdarah
Asmara hancur dan musnah
Kalau dah nasib
Apa nak di kata

Pulanglah kanda wahai pujaan
Tinggallah dinda keseorangan
Pulanglah kanda wahai pujaan
Tinggallah dinda keseorangan
Selamat jalan...


Amacam...nostalgia sudah mari....?
Selamat Bernostalgia.......
|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)