Kita Kawan Kan!?
Kalau Nak Berjaya Dan Gembira, Hidup Ni Jangan Berharap Kat Orang, Sebab Dari Awal Hingga Akhir Jalan, Kita Yang Pilih Tuhan Yang Tentukan So, Watpe Tumpang Kete Orang?!... #My F'rite SmS From SFiq#

AKU?
Maria / mushroomcute / akid :: 8 February 1981 :: Batu Pahat, Johor :: Single n available :-) :: Johor Bahru
HOBI?
:: Membaca dan melepak di kedai buku :: PS1 :: Jalan-jalan



Besday Alarm::Klik sini
Email::mushroomcute[at]yahoo.com.my
YM::mushroomcute02
Album::Album 1
::
Album 2
Gesbuk::Sign


TINGGAL PESAN?
 

DALAM KENANGAN

GengJurnal

Blogger

Buku Sedang Dibaca :-
Jangan Bersedih, Jadilah Seorang Perempuan Yang Bahagia
Buku Baru Sudah Dibaca :-


07 April 2004
Jadual Waktu MushroomCute.....

Uish...aku terasa bahang kesibukkan bulan April ni..Sibuknya keje aku...tapi kebanyakkannya bukanlah termasuk dlm senarai tugas utama...cuma kerja-kerja tambahan yg perlu diutamankan..Tapi yg bestnya, sibuk mcm ner pun keje aku ni hanya takat dlm waktu keje jer..Lepas jer jam 4.45 ptg kehidupan aku kembali seperti biasa....So, minggu depan aku rasa aku tak sempat nak update blog, lawat-lawat blog, chatting, jenguk forum, dan segala yg berkaitan dengan internet...Kalau ada hal penting tepon jer laaa..tak pun SMS..Tak pun bg jer laaa offline mesej Yahoo Messenger..Email pun leh...Tapi aku tak janji aku dpt check secepat mungkin...

Esok 7 April 2004 - Survey tempat Modul Khidmat Negara di Bukit Nenas.
12 April 2004 - Prepare Modul Khidmat Negara di Bukit Nenas..
13-14 April 2004 - Kursus di LGM
15-16 April 2004 - Prepare Modul Khidmat Negara di Bukit Nenas...
15-17 April 2004 - Urusetia Seminar ITTO (ini mungkin terpaksa aku tolak aaaa)
17 April 2004 - Jalan-jalan dalam air....
20-21 April 2004 - Modul Khidmat Negara di Bukit Nenas...
24 April 2004 - Urusetia Seminar IRIM..( tak pasti lagi )
Lepas tu............. - Aku ingat nak outstation gi Kedah le plak....

Bila kuar-kuar macam ni aku seronok...Jadi semangat sikit nak keje...Kalau aku dok memrap jer kat opis aku bosan aaaa...Aku jadi malas...Pesallah aku malas... Susah betul nak start wat keje..Nak bukak fail pon nak kena ada mood...Bila dah habis waktu keje dan keje tak siap lagi tahu plak menyesal...Bila nak lelap mata, pandai plak berazam nak siapkan keje esok...Bila dah tiba esok keje tak siap jugak....Aku yg pemalas...........Banyak sgt Vitamin M dlm badan...Overdose lah plak....Ni nak kena mkn Vitamin R plak....

|

Copyright (c) 2005 Mimosapudica. All right reserved. Design by zhoulsz (tm)